Ασύλληπτο! Γνωστό ψητοπωλείο της Θεσσαλονίκης παρακρατούσε τα φιλοδωρήματα που πλήρωναν μέσω της πλατφόρμας παραγγελιών οι πελάτες για τους ντελιβεράδες, δεν τους τα έδινε λέγοντας τους ότι οι πελάτες δεν έβαλαν φιλοδώρημα.
Οι 15 διανομείς του καταστήματος επιβεβαίωσαν με ίδια μέσα ότι οι πελάτες έδιναν φιλοδωρήματα τα οποία όμως παρακρατούσε ο ιδιοκτήτης και δεν τους τα απέδιδε.
«Ερχόταν οι παραγγελίες στο κατάστημα από την πλατφόρμα παραγγελιών κι έγραφε την παραγγελία και φιλοδώρημα 1 ευρώ για παράδειγμα για τον διανομέα. Ο ιδιοκτήτης όμως το έκρυβε το φιλοδώρημα από τον διανομέα λέγοντας του ότι «δεν έχει φιλοδώρημα». Το κατάλαβαν όμως οι διανομείς γιατί πήγαιναν τις παραγγελίες και τους ρωτούσαν οι πελάτες «πήρες το φιλοδώρημα;» Όμως και δικά μας άτομα είχαν δώσει παραγγελίες και είχαν βάλει φιλοδώρημα το οποίο δεν το απέδωσε ο ιδιοκτήτης στους διανομείς» είπε στο newsbomb ο κ. Μπρανίκας.
Όταν διαπιστώθηκε η κατάσταση της μη απόδοσης των φιλοδωρημάτων το ΣΕΤΕΠΕ προχώρησε σε παρέμβαση έξω από το ψητοπωλείο και συνομίλησε με τον ιδιοκτήτη ο οποίος αρχικά όπως είπε ο κ. Μπρανίκας δεν αποδέχτηκε τις καταγγελίες περί μη απόδοσης φιλοδωρημάτων. Ωστόσο η κατάσταση συνεχίστηκε και στη δεύτερη παρέμβαση του ΣΕΤΕΠΕ τελικά ο ιδιοκτήτης του καταστήματος εστίασης «παραδέχτηκε ότι η μη απόδοση των φιλοδωρημάτων έγινε λόγω τεχνικού λάθους».
Όπως είπε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕΠΕ «ο ιδιοκτήτης αναφέρει ότι λόγω τεχνικού λάθος κρατήθηκαν τα φιλοδωρήματα για κάποιους μήνες ενώ οι εργαζόμενοι αναφέρουν ότι η κατάσταση αυτή είναι περισσότερο από ένα χρόνο».
Ο υπολογισμός πάντως του συνολικού ποσού των φιλοδωρημάτων που κρατήθηκε και δεν αποδόθηκε στους διανομείς είναι εξαιρετικά δύσκολος και όπως αναφέρει ο κ. Μπρανίκας μπορεί να γίνει μόνο μέσα από τα αρχεία της πλατφόρμας παραγγελιών.
«Μέχρι στιγμής ο ιδιοκτήτης έχει δώσει ένα ποσό στους διανομείς και αναμένουμε να τηρήσει την δέσμευση του για πλήρη εξόφληση έως το τέλος του μήνα», τόνισε ο κ. Μπρανίκας.