Ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην Αργολίδα, λίγο έξω από το Ναύπλιο στην Δημοτική Ενότητα Ασίνης, επέλεξε πρόσφατα μια γυναίκα που ήθελε να εξασφαλίσει ποιοτικές διακοπές για εκείνη και την οικογένειά της μέσα στην πιο καυτή τουριστική περίοδο, εκείνη του Αυγούστου.
Η Σοφία Βασιλειάδου έκλεισε σουίτα για μία βδομάδα προκειμένου να διευκολύνει τη διαμονή των μικρών παιδιών της, όμως, μια ανάσα πριν από τον ερχομό του θέρους, όλα πάγωσαν όταν διαπίστωσε ότι το συγκεκριμένο κατάλυμα είχε πουληθεί μέσα από πλειστηριασμό. Το αποτέλεσμα ήταν η μητέρα, χωρίς να έχει προηγηθεί η παραμικρή ενημέρωση για την αλλαγή του καθεστώτος, να χάσει ένα σημαντικό χρηματικό ποσό.
«Έχασα 2.500 ευρώ» εξηγεί στο protothema.gr η Σοφία Βασιλειάδου και παρουσιάζει το χρονικό της απάτης, εστιάζοντας στο γεγονός ότι ο ιδιοκτήτητης του ξενοδοχείου ουδέποτε παρείχε σχετική πληροφόρηση για το κλείσιμο της μονάδας και την πώλησή της σε όμιλο Ισραηλινών.
«Το ξενοδοχείο έκλεισε, ο ιδιοκτήτης δεν κατέθεσε πτώχευση, απεναντίας εξακολουθούσε να εισπράττει χρήματα πελατών» υπογραμμίζει σχετικά η κυρία Βασιλειάδου .
Η γυναίκα κάνει ειδικότερα λόγο για άντληση παράνομου κέρδους και την ίδια στιγμή δεν αποκλείει το ενδεχομενο και άλλοι συνεργάτες του ιδιοκτήτη του καταλύματος να ήταν συνεννοημένοι να μην ενημερώσουν για το κλείσιμο του ξενοδοχείου, ώστε να αντλούν χρήματα από τις κρατήσεις και κατά την περίοδο μετά το λουκέτο.
Ξεδιαλύνοντας, ως ένα βαθμό, το τοπίο γύρω από το κλείσιμο του ξενοδοχείου, η κυρία Βασιλειάδου εξηγεί ότι ίσως να βγήκε τον Νοέμβριο σε πλειστηριασμό.
Εκείνη προχώρησε στην κράτηση της σουίτας τον περασμένο Ιανουάριο και μέσα από τη σχετική πλατφόρμα booking ολοκλήρωσε την προβλεπόμενη διαδικασία.
Ωστόσο, λίγο καιρό αργότερα, συγκεκριμένα από τον Απρίλιο, η κ. Βασιλειάδου διαπίστωσε ότι το ξενοδοχείο στην ουσία δεν… υπήρχε. Το πρώτο τράνταγμα έγινε όταν, στη διάρκεια αναζήτησης κι άλλων δωματίων για φίλους, είδε πως το booking δεν συνεργαζόταν με το εν λόγω κατάλυμα.
Ξαφνικά αισθάνθηκε ένα κενό, μια κλιμακούμενη δυσαρέσκεια και αγωνία. Δεν μπορούσε να συνειδητοποιήσει ακόμη τι είχε συμβεί και τότε ξεκίνησε το κυνήγι της αναζήτησης για περισσότερες πληροφορίες.
Δεν κατάφερε να βρει κανέναν κοντινό συνεργάτη του ιδιοκτήτη στο τηλέφωνο γιατί το ξενοδοχείο δεν υπήρχε πουθενά, παρά μόνο στην νέα διοίκηση βρήκε απαντήσεις, σε μια υπάλληλο που ανήκε στο τμήμα κρατήσεων και επανεπροσελήφθη υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς.
Τότε άρχισε να ξεθολώνει η εικόνα. «Όλα έγιναν μέσα σε πέντε μέρες» εξηγεί η κ.Βασιλειάδου για το χρονικό της συνειδητοποίησης, από τη στιγμή που κατάλαβε ότι το ξενοδοχείο είχε κλείσει μέχρι να μάθει τι είχε συμβεί και να κινηθεί νομικά.
Το βασικό πρόβλημα που ανακύπτει είναι, όπως διατείνεται η γυναίκα, πως λόγω της διαδικασίας απευθείας κράτησης στη διαδικτυακή πλατφόρμα, η επιστροφή του ποσού δεν είναι δυνατή.
«Δεν έχω κλείσει ξανά κάτι τόσο ακριβό» επισημαίνει, δε, για να προσθέσει πως ήθελε να εξασφαλίσει μια διαμονή με ανέσεις και στο τότε νεογέννητο, δεύτερο παιδί της.
«Θα πήγαινα τον Αύγουστο και δεν θα έβρισκα τίποτα. Οι καταγγελίες είναι δεκάδες» συμπληρώνει η κ.Βασιλειάδου που επικοινώνησε ακόμη και με τον νέο διευθυντή του ισραηλινού ομίλου.
Πριν από λίγες ημέρες, υπέβαλε μάλιστα καταγγελία για το ζήτημα της απάτης στο ΕΚΠΟΙΖΩ, την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή και στο υπουργείο Τουρισμού, ζητώντας την ακύρωση της κράτησης και αποζημίωση για τη βλάβη που υπέστη.
Σκοπεύει να υποβάλλει και μήνυση, επιδιώκοντας δε άμεσα να κινητοποιήσει και άλλους που έχουν πέσει θύματα της απάτης και εκθέτουν τις δυσάρεστες εμπειρίες τους στον χώρο του διαδικτύου.