Το θέμα της αντικαταβολής είναι κάτι το οποίο απασχολεί όλο και περισσότερους επιχειρηματίες του κλάδου, καθώς πολλοί είναι εκείνοι οι οποίοι παραγγέλνουν κάτι και στη συνέχεια αρνούνται να το παραλάβουν, είτε γιατί άλλαξαν γνώμη, είτε γιατί απλώς δεν βγαίνει όπως τα υπολόγιζαν. Γνωστό κατάστημα προσπαθεί να αντιμετωπίσει την εν λόγω κατάσταση επισημαίνοντας ότι δεν θα στείλουν άλλη αντικαταβολή αν έχεις αρνηθεί την παραλαβή της, καθώς επιβαρύνεται με τα έξοδα της αντικαταβολής. Να τι αναφέρει συγκεκριμένα:
Άρνηση ή μη παραλαβή παραγγελίας
Σε περίπτωση αδυναμίας παραλαβής της παραγγελίας σας, παρακαλείσθε να μας ενημερώνετε εγκαίρως για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Οι παραγγελίες πελατών που αρνήθηκαν να παραλάβουν* ή δεν ανταποκρίθηκαν στην γραπτή ή τηλεφωνική μας επικοινωνία ή την ενημέρωση της courier– Courier Center, θα παραλαμβάνουν οποιαδήποτε νέα παραγγελία αποκλειστικά με εξόφληση μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, Paypal, με άμεση πληρωμή μέσω e-banking ή payment link.
* με την ένδειξη (EΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ H’ ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ)
Επόμενες παραγγελίες με επιλεγμένο τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, από πελάτες που έχουν στο ιστορικό παραγγελιών τους, άρνηση παραλαβής ή μη παραλαβή παραγγελίας χωρίς ενημέρωση, θα ακυρώνονται άμεσα χωρίς ειδοποίηση.